Hensyntagende hold

På Gigtskolens hold tilbyder vi holdundervisning for dig med smerter, spændinger eller fysiske skavanker.

Hensyntagende træning er undervisning på små hold, hvor der er tid og plads til at give hver enkelt deltager særlig opmærksomhed. På vores hold lærer du de bedste øvelser for netop din krop.

Lider du af en fysisk skavank såsom gigt, knogleskørhed, fibromyalgi, hypermobilitet eller ryg- og nakkesmerter, eller vil du styrke kroppen efter en operation? Så er vores hensyntagende hold måske noget for dig. Vores hold henvender sig til alle med fysiske skavanker, som har brug for specifik træning på små hold.

Har du svært ved at deltage på et alment hold? Hos os kommer du i gode hænder hos vores kvalificerede undervisere, som alle har erfaring med at undervise personer med udfordringer i bevægeapparatet. Vores undervisere er typisk fysioterapeuter, afspændings- eller bevægelsespædagoger, psykomotoriske terapeuter samt uddannede yoga- og pilates instruktører og Gotvedlærere.

Vi tilbyder forskellige former for hensyntagende træning, hvor du får styrket muskler, kondition og smidighed. Alle hold afsluttes med afspænding.

Med specifik hensyntagende træning kan du forbedre dit funktionsniveau og din livskvalitet.

Se oversigten over alle vores forskellige former for hensyntagende træning under hold og tilmelding. Vi tilbyder hensyntagende træning i Hovedstadsområdet og Nordsjælland. Find din kommune og se, hvad vi har at tilbyde i dit nærområde.

Har du spørgsmål til vores holdundervisning, er du altid velkommen til at henvende dig på mail kontor@gigtskolen.dk eller på tlf. 49 76 31 00 (man, tirs, tors 10-12).