Lidt baggrund

Gigtskolen blev etableret som aftenskole i 1994 og er en non–profit organisation som fungerer med tilskud efter Folkeoplysningsloven.

Vi startede med 4 varmtvandshold på Rigshospitalet. I dag udbyder vi ca. 1500 hold om året i afspænding og bevægelse i Hovedstaden og Nordsjælland. Vi har årligt ca. 7000 deltagere.

Vores undervisere er hovedsagligt fysioterapeuter, psykomotoriske terapeuter samt uddannede yoga- og pilates instruktører. Vi har ca. 160 undervisere i vores regi.

Vores Målsætning
Vi ønsker at øge mulighederne for fysisk aktivitet for alle med en fysisk skavank, smerter eller nedsat mobilitet.

Vi ønsker at være en attraktiv arbejdsplads, der tiltrækker engagerede og kompetente medarbejdere og undervisere.

Vi ønsker at give kompetent, effektiv og udviklende undervisning.