Ledige stillinger

Gigtskolen er altid på udkig efter dygtige og velkvalificerede undervisere.

Er du uddannet fysioterapeut, psykomotorisk terapeut/afspændingspædagog eller indenfor et specifikt bevægelsesfag, er du velkommen til at sende os en ansøgning.

Gigtskolen tilbyder motion for personer med spændinger, smerter eller fysiske skavanker. Det kan være på grund af en diagnose såsom gigt, Fybromyalgi eller Osteoporose eller grundet smerter i bevægeapparatet. Vores undervisning foregår på små hold med plads til individuel vejledning og varetages af fysioterapeuter, psykomotoriske terapeuter samt uddannede yoga- og pilates instruktører.

Vi udbyder undervisning i varmtvandsbassin, yoga, pilates, Gotved, reformer, Alexanderteknik, styrketræning og afspænding m.m.

Vi har undervisning i København, Frederiksberg, Dragør, Egedal, Frederikssund, Gentofte, Gribskov, Helsingør, Rudersdal, Rødovre og Tårnby kommune.

Send din ansøgning til kontor@gigtskolen.dk